Nieuws

Employer branding: hiermee lopen de RET en Philips voorop

In de wereld van werving en selectie van de ideale werknemer, valt nog veel te winnen. En dan hebben we het dit keer niet over de sollicitant, maar over de werkgever!

11 juli 2016

De fascinatie van de Futura in huisstijl ontwerpen

Deze week neemt onze stagiair Max het stokje over van Jeroen en vertelt een boeiend verhaal over zijn all time favorite 

19 februari 2016

Wat is een Merkstrategie?

Vanuit onze Shaker Sessies horen we de laatste tijd vaker de vraag "wat is een Merkstrategie precies" . In dit artikel zetten we de eerste stap om een antwoord op die vraag te geven. Simpel gezegd wordt een Merkstrategie opgebouwd uit twee belangrijke onderdelen.

16 december 2015

“Wat stellet nou voor dan, dat Amsterdam?”

Jules Deelder zei eens: “Je zal der maar wone an zon stinkgrach, waar de hele dag van die platboomde schuite vol Moffe en Amerikane voorbij kome drijve die je je vrete uit je bek zitte te kijke.

2 september 2015

Kernwaarden in het heetst van de strijd!

Vrijwel dagelijks zijn we met kernwaarden bezig; bewust of onbewust, privé of zakelijk. Bij Nieuw Creatief Peil helpen wij onze klanten om hun kernwaarden te ontdekken, als fundament voor de strategie en vormgeving van hun merk.

26 augustus 2015